Ny design!

Efter mycket pysslande inatt lyckades jag tillslut får ihop en någorlunda fungerande design på min blogg. Inte världens proffsigaste kanske men jag är ändå gryyyyymt stolt över att ha gjort allting själv.
Html-koder+Emilie= Sant

Vad tycks om den då?

Idag har jag varit till sumpan en sväng med mamma, hon skulle göra lite ärenden och jag tänkte passa på att kolla efter skor. Lagom kul att den bästa skoaffären har stängt igen, suck! Så inga skor för mig idag heller, men mamma hitade ett par byxor iallafall. Det är kul för henne. Jag älskar att shoppa själv men har jag inte pengar till det så gillar jag konstigt nog att se andra hitta fina saker. Hellre dom än ingen haha.

Ikväll är det vårmarknad också, får se om jag går dit eller inte. Vädret är ju inte det bästa idag heller men det är ju tradition att gå en liten stund åtminstonde, jag får höra med baby hur vi ska göra!

Min smärta är olidlig by the way, jag MÅSTE ringa till en sjukgymnast och gärna fort. Synd att jag har så djävulskt svårt att ta tummen ur bara.

Nej nu blir det fikatime och lite mer kvalitetstid with mi madre. Det händer inte varje dag om man säger så.

Ha det bäst!


Kommentarer
Skrivet av: Blubbo

Detta är helt klart dej över det hela! Fick du till bra :)

2009-05-28 @ 14:24:54
URL: http://blubbo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0