@Home.

Det värsta som finns är ju att ständigt bli kritiserad för allt man gör. Visserligen är jag känslig av mig och har ibland svårt att ta kritik i allmänhet men att bli mött av spydiga kommentarer och frågor så fort man kliver upp på morgonen är ingen höjdare. Jag vet mycket väl varför jag vill bo i mitt egna hem.

Only God can judge me. Det är fan sant.

Idag står det städning på schemat och jag har redan hunnit en bra bit på vägen, numera kan man gå fritt över golvet och det känns nice. Har stor lust att möblera om och inreda nytt men palla. En annan dag. Nu blir det långdusch med hårinpackning och sedan ansiktsmask. Eventuellt fila och måla naglarna lite också. Good shiet.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0