Hey Hoe!

Here we go!

Hemkommen för någon timme sedan från Cicci. Vi käkade middag och snackade massa skit :) Den lilla saken ska ju åka till Frankrike på torsdag och jag är grymt avundsjuk! Testade lite på skojj om jag skulle få plats i hennes resväska och det kanske skulle kunna gå om man tog i lite, men det skulle vara extremt obekvämt och ruskigt trångt. Får köra på det någon annan gång istället. Hur som helst kommer hon säkerligen ha ruggigt kul där borta :)

Jag har hunnit vara i Solna en sväng också idag och äntligen har jag fått min medicin igen, det var ett jäkla kör med det där men nu är den alltså i min ägo igen och jag kanske kan få må lite bättre om ett tag. Hopefully. Det har inte varit någon höjdare med den här yrseln och värken, för att inte tala om oron och humörsvängningarna som heter duga. Menmen..

I söndags var jag på skansen. Det var jag och älskling och ett par friends och vi fick en riktigt mysig dag :) Knalla runt och titta på djuren och äta våffla med sylt och grädde i solen. Lovely. På hemvägen tog jag mig en snabbis upp till pappa och hälsade på lite och minsta syster hade vuxit fan. Det är på dom små som man märker hur fort tiden egentligen går. Efter det så blev det att ta hem food från donken och mysa ner sig i sängen och svulla.
     
 
Ett stycke megahare, ett stycke älg, ett stycke brunbjörn, ett stycke skabbräv, ett stycke oxe av något slag och ett stycke lipande lemur.

I måndags var det hög tid för badminton-turnering på babys tomt och jag spelade som aldrig förr. Svettigt men väldigt roligt. Det blev hemmagjord pasta och kycklingsallad också med Ceasardressing och det sitter ju aldrig fel, yummie!

Nu ska jag titta på senaste avsnittet av mitt älskade The Hills och sen är det sleepytime!
Puss och Kram.

Kommentarer
Skrivet av: Blubbo

Hemmagjord pasta? De var som fan ;)

2009-05-27 @ 14:13:48
URL: http://blubbo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0