Grymt booring.

Sitter här och ugglar och ska strax käka något, tryckte i mig en chokladkaka till frukost (förfaen kvinna!) och nu är det hög tid för lunch. är galet sugen på nudlar men några sånna finns det inga spår av i detta hus. Blir nog spaghetti och köttbullar, det funkar utmärkt det med.

En booring lista från en booring me.

1. Hur gammal är du om fem år?  27 .. Holy fuck (!!)
2. Vem var den sista du träffade? Denice.
3. Hur lång är du? Hela 1,58.
4. Vilken var den senaste film du sett? Glodde massa "Heja Björn" avsnitt igår.
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Oki gör så.. Pussar<3 "  - Till älsklingen.
6. Vem ringde du senast? Bella.
7. Vad är helgens planer? Inga än så länge.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag vill och till vem.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade.
10. När såg du din mamma senast? Igårkväll.
11. Vilken ögonfärg har du? Ljusblå.
12. När vaknade du idag? Vid tio.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Måste svara nej.
14. Vilken är din favoritplats? I babys armar. 
15. Vilken plats föredrar du minst?
 Lötsjön?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i en mysig lägenhet eller hus med min då sambo och mina då två barn.
17. Vad skrämde dig som barn? En viss person och häxor.
18. Vem fick dig att skratta senast? Bella på msn.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? För ung är man vell aldrig, men har inget behov av att ha några.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21. Hur många kuddar har du i sängen? Räknas prydnadskuddarna? Isåfall har jag åtta stycken haha.
22. Hur många landskap har du bott i? Uno.
23. Har du spytt på nån nångång? Hm ja en snögubbe och mig själv iallafall.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
25. Är du social? När jag vill.
26. Vilken glass är din favorit? Kanske daimglass eller någon med krossad choklad och massa grejjer i.
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skrika mig hes och fira galet.
28. Tycker du om kinamat? Yes.
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast med något på mig, tycker det är mysigast.
30. Tycker du om kaffe? Hell no.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten oftast.
32. Sover du på nån särskild sida? Nja vrider och vänder mig.
33. Kan du spela poker? Nix.
34. Tycker du om att mysa? Självklart :D
35. Är du en beroende människa? Beroende människa?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo känner till ett par stycken.
37. Vill du ha barn? Jajjemen.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska ;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv och mina älskade.
42. Äger du dyra smycken? Nje inte direkt.
 43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Haha nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? *Censur* .. haha nej choklad!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Billyboy har sina stunder ibland.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett mitt på vänstra knät, från trappjäveln i Ursvik.
47. Vad har du för ringsignal? En ful en.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Ja det har jag.
49. Flirtar du mycket? När jag vill ;)
50. Vart togs din profilbild? I mitt vardagsrum hah.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej. Förvisso har jag aldrig försökt.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix.
53. Vilken var den senaste bok du läste? En shopaholics bekännelser.
54. Läser du dagstidningen? Nej inte dagligen.
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nope.
56. Dansar du i bilen? Självklart.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Minns inte. Lyssnade på MTV nyss.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Busstider.
59. När var du i kyrkan senast? Oh don´t remember. *Sorry* Eller var det möjligen i stan med Bella för ett bra tag sedan, måste varit det. När vi fick ryck och stapplade in för en lugn och harmonisk stund. Muhah.
60. Är du nöjd med din kropp? Njaaa den fungerar så då får man vara nöjd.
61. Är du gift? Nej.

That´s it. Nu blir det käk framför senaste avsnittet av The Hills. ♥


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0