Friday biatch.

Sitter hemma med syster idag och har nyss kommit ut ur el duscho. Underbart skönt att en varm dusch kan bota min spränghuvudvärk och min onda muskler. Funkar bättre än alvedon.

I onsdags var det som sagt party som gällde och vid åtta kom bästis över och förade på lite öl och sjöng karaoke.
Usch jag kan verkligen inte sjunga haha.
Runt halv elva begav vi oss mot tunnelbanan och krogen. En helt okej kul kväll trots att vissa blev lite väl överförfriskade och därmed uteskorterade ;)
Dock slutade jag inte där utan fortsatte snacka skit i någon timme, gick och la mig vid halv tre.
Halva torsdagen spenderades i sängen spyendes, fyfan. Trots att jag inte drack speciellt mycket menmen..
 ... Alltid på topp höhö.

Senare på dagen så kvicknade jag till iallafall och det blev badminton på tomten och pizza i solen, wunderbart. Mot kvällen vankades det filmkväll och massa mys med mi bebi. ♥

Nu är det hög tid att diska loss och laga mat till mini-shwestra. Om några timmar försvinner jag mig till älskling igen och en lugn kväll väntar med Talang och mina favoritchips.
 ... Kokko hälsar!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0