Ångest.

Ja idag har det varit en dag med ångest och depression. Har inte tagit min medicin på två dagar men tror knappast det spelar in så mycket, då jag har glömt ta den flera gånger förut utan att känna något. Måste iallafall ta mig till ett apotek imorgon och köpa nya tabletter.

Har känt mig nedstämd hela dagen och orkeslös. Jag har känt mig som jag jämnt gjorde förut, instängd i min igloo. Det är så många relationer som känns påfrestande psykiskt och jag är rädd för att dom faktiskt har förändrats för all framtid.

Tycker inte om när jag får den där starka rädslan, blir rädd för mig själv. Är det någon person jag ibland kan vara riktigt rädd för här i världen så är det mig själv.

Försöker tänka att jag bara har en dålig dag och att det är ljusare imorgon. Ge mig kraft och energi och lust!

Skulle just nu vilja sitta med en vän och lyssna på fina ballader och gråta tillsammans, ibland behöver man det.
Ibland behöver jag det.

Så vacker låt ♥

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0