18e maj.

Humörsvängningar.

Var iväg till apoteket idag för att hämta ut nytt recept på min medicin men ollonhuvudet i solna som gav mig fel medicin förra gången (som jag lämnade tillbaka) skrev inte in det i datan och därmed har jag inte något recept kvar att hämta ut. Vilket är fantastiskt strålande eftersom min läkare har slutat och flyttat iväg och jag ännu inte hunnit få någon ny läkare. Idag hade jag stark ångest som höll i sig en timme ungefär och under den timmen hyperventilerade jag nästan och hade jag haft en pistol hade jag knäppt av utan att tveka. Skrämmande. Vet inte om det beror på att jag inte tagit mina tabletter på ungefär en vecka nu, det lär ju ha någon påverkan iallafall. Humörsvängningar har jag så det heter duga.

Skriver om min helg senare tänkte jag :) Trevligt hade jag iallafall.

Just nu är det musik och msn som gäller. Jag knäcker mig en cider och tänker tillbaks. Jag saknar.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

håll ut min kära, det kommer bli bra! Som du själv skrev, andas lugnt :) det löser sej!

2009-05-24 @ 16:27:35
Skrivet av: hugo

håll ut min kära, det kommer bli bra! Som du själv skrev, andas lugnt :) det löser sej!

2009-05-24 @ 16:27:56

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0