15e maj.

Hej Hopp!

Nu är jag alltså officiellt en gammal tant ungefär.
Min mormor är så rolig jämnt, hon påpekade att jag fyller hela 22 år varpå jag brister ut i telefon med ett högt "ja herreeeguuud". Hon börjar skratta och säger " jadu gumman herregud säger du, vad ska då en annan säga när man fyller år?"  Haha! :)

Jättetack
till alla som kom ihåg mig igår :)



Imorse vaknade jag dessvärre med ångest och allt kändes piss, sånt är jäkligt jobbigt. Mår fortfarande inte prima men kämpar med allt jag har. Tårarna rinner men jag slår bort dom med slägga.

Idag har jag varit iväg till jakan och veddesta och letat efter ett par nya skor men utan någon vidare framgäng som synd var. Alla som inte kostar skjortan och ser bra ut finns inte i min storlek eller så får jag mega-skavsåren av dom på en gång. Får gå med trasiga skor helt enkelt höhö. Igår försökte jag limma fast sulan för att hålen i dojjorna e så stora att sulan glider ut ur skorna så det ser förjävligt ut hehe.

Menmen nu ska jag glo tv och försöka tänka positiva tankar och inte falla in i "mörkret".
Auf Wiedersehen.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0