Hos baby.

Hej Hopp Lingonsnopp!

Idag
är det söndag och jag sitter hemma hos min älskling. Han ligger typ och sover fortfarande den segisen så jag har parkerat mig vid datorn en stund. Annars blir han irriterad på att jag inte kan låta honom vara haha.

I fredags var det som sagt lite hinkning med den bästa bästisen och vi hade jättemys :) Synd att Niklas åkte ut från Let´s Dance bara, det är förjäkligt och helt FEL! Vid elva-tolv så drog vi oss mot hallonbergen där vi sen åkte skilda vägar och jag styrde kosan hit. Där blev inte så långvariga eftersom vi drog ner till en granne till dom och festade lite. Öl och pardans i all ära :) Riktigt trevligt!

Igår tog vi det lugnt bara, promenerade lite och lagade en jättegod korvstroganoff :) Som jag by the way tänkte hugga in på nu igen för det blev rester över^^

Today blir det nog också chill, ska dra oss hem till mig för att städa upp lite innan familjen kommer hem och sen drar vi nog hit igen antar jag. Tv-kväll, daimglass och mys väntar.

So long suckers! ;)



Kommentarer
Skrivet av: Blubb

Pardans, me like! :) Viste inte att billyboy hade sånna talanger höh..

2009-03-08 @ 12:22:30
URL: http://blubbo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0