Hemma litegrann.

Nu sitter jag hemma igen och det känns nästan lite ovant hehe. Man vänjer sig lätt med att kunna pussa på älskling dygnet om. Vi har haft det mysigt värre, byggt snögubbe och en halvfärdig snökrokodil haha, tittat på filmer och lagat god mat. I söndags såg vi äntligen Saw 5 också. Skumt nog så gillar jag verkligen de filmerna, men skulle aldrig klara av att se dom själv. Femman var bra men lite krånglig att hänga med i, jag hoppas det blir en till film!

I fredags träffade jag Cicci och vi köpte mängder av godis och parkade oss framför Let´s Dance och Hjälp. Alltid lika roligt, synd att tiden går så fort bara! Men det är vell så när man har trevligt. Runt tolvtiden tog jag bussen hem till älskling igen och där hemma var det party med lite folk. Det var också trevligt och jag drack fem cider under natten. Kan ju säga att det var mer än tillräckligt. Kvällen avslutades runt 08.00 på morgonen och jag hade då lyckats skrapa upp knät samt spy över snögubben hahah! Bra jobbat Emilie. Kanske lägger upp en bild på honom sen, men utan spya dock. Spikes hade han iallafall och en rejäl kuk.

Bläsch nu mår jag lite illa efter alla geléhallon jag tryckt i mig, tycker inte ens det är speciellt gott men vad gör man när man är sötsugen...

Jag måste köpa mig en kalender! Helt sjukt att jag inte har någon än. Imorgon är det läkaren som gäller igen och sedan blir det till att passa syster och städa lite här hemma.

Ikväll är det Andra Avenyn yeey :)
Men nu ska jag nog kolla på film, "Mina jag och Irene".

Take Care!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0