Dark bitch.

Steg upp i ottan imorse och drog iväg till Coop Forum och Solna Centrum. Inhandlade lite mat, alkohol och hårfärg. Senare mot kvällen kommer Cicci hit en sväng så ska vi mysa lite med cider och girltalk. Det är skumt att det aldrig någonsin tar slut på samtalsämnen när vi kacklar. It goes on and on.. :)

En smula irriterad är jag faktiskt på en viss person men ska vell försöka slå bort dom tankarna så att inte hela dagen förstörs. Jag hajjar bara inte hur man kan yttra sig på det där viset när man inte vet ett jävla skit. Vill du inte att jag ska vara lycklig eller? Ditt "jag beklagar" kan du stoppa upp!

Jag har köpt en ny kjol idag!! Ett impulsköp som skrek Emilie. Det var kärlek vid första ögonkastet och den är leopardfärgad hihi :D
Nu ska jag föna mitt nya mörka hår och måla naglarna knall-lila till tonerna av
Anouk - Nobody´s wife.
Så jävla bra!!

Kanske lägger in en bild på min wunderbara kjol senare om jag orkar :)
Puss.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0