Snark!

Idag är jag trött som en gris. Somnade igår vid två-tre tiden och steg upp runt sex för att åka hemåt och till kyrkan. Yes jag har spenderat min morgon i kyrkan och lyssnat när lillasyster har sjungit på hennes skolavslutning. Dom är så grymt duktiga och dom flesta låtarna var riktigt bra faktiskt, lite annorlunda låtar mot vad det brukar vara. Min lilla sötnos lös upp i barnaskaran och gungade i takt till bongotrummorna och sjöng "Aaaafrriiiikaaaaaaa oooooh" :)

Annars då? I lördags hade vi trevligt värre och kom hem till älskling vid ett ungefär. Jag drack bara en 2,25% äpplecider under hela kvällen, den ni! ;) Matchen var ju ingen höjdare direkt heller men baby var glad och stolt över sitt Danmark. Matchen igår var ju mycket härligare med svensk vinst tycker jag :) I dagarna har jag varit hos älskling bara och myst utom igår när jag passade syster ett par timmar hemma.

 ... Alltid på topp!

Strax ska jag bege mitt trötta arsel hem till bästis och hjälpa till att rensa och storstäda som lovat.
Nästa vecka kommer folk och kollar på hennes lägenhet nämnligen så då ska det vara finfint. Jag gissar på att jag dessutom kommer få lite smink och prylar när hon rensar idag, hon har så himla mycket fina saker och får mycket gratis av släktingar som är i branschen.

Nu ska jag hugga en macka, ringa ett samtal och sen gäller det bara att försöka hålla sig vaken hela dagen så jag somnar i bra tid inatt.
Hoppas ni får en trevlig dag! :)

Kommentarer
Skrivet av: Yemmas

Hej,

Många bloggare har "Veckansblogg", själv har jag gått ett steg längre.

Jag har börjat med "Veckans kändis". Var gärna med och ge din röst till någon som du vill ska vara veckans kändis.

Du får även en länkning. :D


Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0