Latest shit.

Sitter hemma med ett glas isvatten och en bit choklad och reflekterar över livet.

Mycket känslor och tankar idag, jag har haft ångest men har bemästrat vissa saker som jag inte trodde om mig själv. Trots att resultatet inte blev glasklart så är jag så stolt över mig själv att jag nästan har lust att börja grina. Idag skiter jag i alla kommentarer som vanligtvis får mig att känna mig nedtryckt, för jag känner mig så jävla bra!

Min midsommar var annorlunda men trevlig :) Cicci och jag vandrandes på en byggarbetsplats i någon timme för att slutligen komma till ett koloniområde och vara där i några timmar. Haha mycket trevligt dock, vid halv elva tiden så gick vi mot bussen i regnet släpandes på ett och ett halvt flak bärs. Komik.

 


Byggare Bob släng dig i väggen!!

 


Efter ankomst till Egnahemsvägen så var det party i några timmar och sedan ropade sängen med en fet hamburgare som fyllekäk, just lovely! Även i söndags blev det lite chill med vänner och bekanta över några öl, mycket trevligt det med.

Annars har veckan varit lugn hitintills, passat syster, ringt lite jobb och förvaltaren igen, samt målat i Ciccis nya klädkammare igårkväll. Vilken uppfräschning det blev!

Imorgon ska jag in till stan en sväng med mamma och mot eftermiddagen väntar bästis flytt!! :) Jag och grabbarna grus ska kånka möbler och flyttkartonger. Senare blir det eventuellt grillning i supermysiga kvällssolen. ♥

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0