Förvaltarskit och myspys.

Regn Regn Regn....

 ... Bild klickad igår och jag ser lagom moloken ut.

Idag är det torsdag och jag har umgåtts med min pappa och mina systrar. Den äldsta systern och den yngsta. Hon pratar jättemycket nu, jiisus vilket litet energiknippe det där alltså! Vi käkade på donken och vandrade runt lite och slutligen gick vi hem till dom ett tag och snackade skit och busade med Elsis. Pappa har varit till stor hjälp och lyckats fixa allt med förvaltaren åt mig. Eftersom jag har behövt komma i kontakt med dom två dagar i rad nu och ringt kundtjänst och kundcentrum ett ex antal gånger utan framgång, så tog han saken i sina händer. Är det något han är bra på så är det att prata till sig lägenheter och liknande, envis som en sate men det är bra i vissa lägen. Jag har fått höra att jag visst har ärvt lite av den envisheten av honom hoho.. :)

Nu sitter jag bara och muppar lite och försöker få tag i Tinkerbell då det vaknas myskväll ikväll. Hon ska sova hos mig också så det kommer nog bli en lång natt med mycket skitsnack tippar jag på ;)
Eventuellt kanske vi glor på en film som jag lånade av Camilla också^^

Imorgon är det midsommarafton och jag hoppas på sol!!!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0