Aloha people!

Det är en regnig tisdagseftermiddag och jag ska snart bege mig iväg och hämta syster från fritids och även hämta ut ett paket. Jag fick en avi hem för en liten stund sedan där det stod att jag har ett paket att hämta ut så det ska bli väldigt spännande att se vad det kan tänkas vara :)

Inatt drömde jag värsta mardrömmen och vaknade helt genomsvettig och hade svårt att somna om. Samma scenario har jag drömt förut också och det är lika hemskt varje gång. Någon bryter sig in när jag är hemma själv och har värsta psykiska ögonen och en slags kniv, han spinger efter och jagar mig och jag försöker klättra ut från balkongen in till någon granne men halkar och ramlar. Det hemskaste är ändå när den där mannen står utanför dörren och jag ska gå och kolla i nyckelhålet vem det är som bankar och rispar på dörren och då sliter han upp brevinkastet och glor rakt på mig. Usch vilken panik. Så skönt när jag sover bredvid älsklingen, då känner jag mig så trygg och drömmer nästan aldrig mardrömmar.

Haha nu ringde lillasyster och sa att hon och två kompisar vill åka till Grönan på skoltid och frågade om inte jag kunde hänga med. Lilla pluttan. vi får nog ta ett snack när vi är hemma.
 
Appropå hemma, nu har bästis kommit hem från Paris :D så stolt över henne att hon åkte!
Imorgon ska vi ses och jag ska hänga med på lägenhetsvisning, förhoppningsvis så kommer det ordna sig så att hon får en lägenhet nu. Isåfall kommer det hända mycket roligt framöver!

  ... Koschel och Moschel.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0