Onsdag.

Tjabba.
Igår åkte jag hem till bästis och vi lagade middag tillsammans och snackade massa crap. Jag beslutade mig för att sova kvar på soffan men tyvärr blev det inte mycket sova för min del. Har så mycket tankar som snurrar om allt och inget och jag tror mina ögon slöts sig ungefär strax efter fem på morgonen för att sedan pallra sig upp vid sjutiden. Tur att man har världens bästa bästis som serverade toast till mig i soffan, då jag knappt visste vem jag var vid den tiden.

Nu har jag alltså suttit hemma ett antal timmar och mestadels ägnat åt mig åt datan. Surfa runt, klicka in på arbetsförmedlingens hemsida, klicka ut från den och sedan blogga om i princip inget.
Jo juste, jag har suttit och letat tatueringsinspiration som en galning också. Vill tatuera mig nu nu nu! Har lite blandade idéer nu iallafall mihi.

Strax ska jag steka lite fiskpinnar med remouladsås, lyxigt värre. 
Först måste jag bara lyssna sönder den här låten lite mer, så jävla fin.






Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0