Iiiiiiiieeee drrr wiiiiiiiieeee..

Hahaha igår natt så kunde jag verkligen inte somna, älsklings mage gjorde så lustiga ljud och sen började halsen låta som en groda och sen började näsan att klicka hahaha jobbigt att skratta så man får ont i magen fan! :D Till slut var jag tvungen att ligga och tänka på typ vanvårdade små stackars hundvalpar för att sluta garva. Det funkade inte riktigt men efter någon timme så lyckades jag somna av ren utmattning iallafall. Bra där! :D

Jag har varit OFF (som vanligt?) och ägnat mig åt diverse trevligheter..

Kryssning, Grillning, Festande, Minigolf, Glass, Sol, Kalas, Norrtälje und so wheiter. Har umgåtts med mamma, syster, moster och kusin, Hugo, Korvklunk, Koschel, Pappa, Sötnos med flera :) Jag har haft det bra.

Slänger upp några blandade bilder...
    
   
 

Nu: Käka mackor och söka jobb.
Sen: Träffa pappsen vid hans kolloni. (stavas det så?)

Laterrrr.

Kommentarer
Skrivet av: hugo

fan vad gott de va med ost å kex

2009-07-28 @ 18:44:17
URL: http://theneverending.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0