Just nu.

Just precis exakt nu har jag läkartid. Varför i helvete sitter jag då här hemma och grinar istället?
Jag kom inte iväg idag helt enkelt.

Fick ett sms som skakade om min värld lite. Varken bra eller direkt dåligt. Lipsill som jag är så kommer jag gråta över det i flera dagar iallafall. Suck.

Det dåliga med att jag inte gick till läkaren idag är:

# Jag kommer få en räkning hem på 300 kronor, som jag måste betala för att jag inte hörde av mig och avbokade min tid.

# Jag har inte fått någon ny medicin att pumpa i min kropp.

Jobbigt att jag har problem med tandläkaren också, med tider och betalning, avbokning och ombokning. Ni vet min tand som jag fixade till gick ju sönder igen så fort jag kom hem samma dag. Ett annat jobbigt samtal som jag undviker är till förvaltaren och det är bara jag själv som drabbas av det. Har blivit kickad från bostadskön nu eftersom jag inte hört av mig de senaste 12 månaderna. Hipp hipp hurray!

Appropå samtal så ringer de från kronan som galningar nu. Men jag tänker inte svara, orkar inte helt enkelt.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0