En fredag mot strömmen.

En fredag och en Emilie. Jag kan redan nu känna hur problemen och ångesten klöser på min hud. Djävulen andas mig i nacken. Sådär så att jag blir nervös och nästan skakar. Ryser till.




Igår var jag på bio och såg senaste Wallander filmen och den var riktigt bra. Jag har alltid gillat de där filmerna och de verkar hålla sitt mått även denna gång. Johanna Sällström är saknad dock, men de hedrade henne på ett fint sätt i filmen tycker jag. Flera gånger hoppade jag till och jag var tvungen att ta till handen för ansiktet och liksom kiiisa emellan fingrarna då och då. Spännande och bra.

Ikväll ska jag försöka gå motströms och emot begäret. Det är ingen lätt match kan jag meddela, men det kan nog gå bra. Skulle gärna vilja umgås ikväll dock, men under andra villkor. Snart ska jag kila iväg och hämta syster, men först blir det biffnudlar och en varmdusch. Fast inte samtidigt såklart. Peace! 



Under ytan är det naket.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0