The fight goes on and on..

Mitt internet på rummet krånglar fortfarande, så därmed blir det en sugig uppdatering. Så fort det är fixat så kanske det blir lite mer bloggande för min del.

Annars då?

Det är sådär. Stundtals lycklig, stundtals ångestladdad till tusen. Jag kämpar som en galning för det mesta och det tär på mig. Har ätit medicin i ungefär en vecka nu iallafall och jag väntar på att se om den har någon effekt.

Imorgon blir det att träffa mitt kära koschel och så ska vi passa whaltan, det ska bli mysigt värre! :)
På fredag blir det att träffa blöbben och laga mat tillsammans och insupa lite drinkar. Kommer bli trevligt! Man ska tydligen helst inte blanda alkohol med medicinen men det var inga probs i lördags och lär inte bli några på fredag heller förhoppningsvis.

Jag hade några jättemysiga dagar i lördags, söndags och måndags och det är jag så tacksam för! :) Min högsta önskan är att det blir många fler liknande "helger". I would be so happy.

Nu blir det lite toast och Satc. Godnatt.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0