Jag är så fruktansvärt bra!

Hihi.

Sitter här och skakar för att jag är glad faktiskt. Så jävla sjuk känsla. Jag har lyckats ringa tre jobbiga samtal idag också. Har fått tider hos flera läkare och jag tänker definitivt gå dit. Första tiden är senare i veckan :) Jag har också ringt förvaltaren och numera står jag som sökande i lägenhetskön igen. :)

Små jävla skitsaker, men oj så stora för mig. Jag har dessutom klarat att lösa alla sakerna helt själv på egen hand. Detta ska firas!

Inte med en eller sju,åtta drinkar utan med en tacofest med syster! Ska iväg och hämta henne nu och sedan ska vi lyssna på spansk musik och laga tacoooos.

Later!


Kommentarer
Skrivet av: Korvklunken

Jag är så stolt över dig :)

2009-02-10 @ 15:25:38
Skrivet av: Hugo

vad glad jag blir:) bra emilie!! blir stolt över dej

2009-02-11 @ 13:44:58
Skrivet av: Emma

Gå in på min blogg. Jag har en skojig utmaning till dig där! :D

2009-02-14 @ 11:48:16
URL: http://emmsilooo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0