Ja jiisus.

Jag hade verkligen bestämt mig, helt fullt ut och jag skulle genomföra det.

I helgen tog mitt liv en stor vändning än en gång. Det blev en jordbävning som heter duga i min värld. Har jag någonsin haft så mycket känslor i min kropp på en och samma gång? Jag tror faktiskt inte det.

Inatt var det lite svårt att sova för ångesten låg som ett tryck över bröstet, men lite sömn fick jag iallafall. Vet precis varför jag hade stark ångest också.

Alldeles nyss ringde jag ett samtal. Något som för många är världens enklaste grejj och som man kanske gör flera gånger om dagen till olika ställen. För mig var det en pärs iallafall men det är ju klart en härlig känsla nu efteråt när jag klarade av det :) Jag känner mig lite lättare och det är så himla skööönt.

Nu tänker jag gå ut på en promenad med lite musik i öronen, bara det är helt sjukt att jag gör. Kan inte förstå det själv, var jag befinner mig just nu. För första gången på väldigt länge känner jag nästan en liiiiiiiten liiiiiiiten känsla som påminner om att vara glad. :)

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0