Tisdagen före onsdagen före julaftonen.

Har precis beställt hem en vårkatalog från H&M och nu ska jag platta håret. Först bär det av till någon stormarknad för att fylla kylen inför julafton och sen ska jag hem till pappsi för att fira lite jul där. Syrran drar ju till Italien imorgon så vi måste passa på idag. Mitt tonade hår blev inte så rött som jag trodde. Det är fortfarande mörkt med lite röda skiftningar mest, syns bäst när jag är ute. Bildbevis kanske kommer senare idag, sålänge får ni gotta er i den här bilden haha!

 Nathalie och jag själv i egen hög person!


Kommentarer
Skrivet av: Michaela / Foto & Webbdesign

sv; jo vi har en hel del snö och jag vill inte ha snö alls ^^ hahaha

2009-12-22 @ 21:15:40
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0