Mina julklappar.

Många är nyfikna på mina julklappar. Jag kan avslöja att jag fick på tok för mycket saker. Äckligt mycket saker och jag är mer än nöjd. Ingen klapp var mer speciell än den andra.

Två halsband
En bok
En film
En yantramatta
Presentkort på klädaffär och bio
Äggkoppar
Block
Modemagasin
Mascara
Massa pengar

Med mera.. Sjukt tacksam är jag! :)

Fick även ett litet badrums-kit av syster min. Rosa handduk, rosa deo, rosa duschtvål, två ansiktsmasker och en makeup-borste. Så jäkla gulligt.

Nu: Sminka mig och möta upp Bella för att bege oss ut i mellandagsrean. Good shit!

Kommentarer
Skrivet av: Petra

det var precis samma här ;D

2009-12-30 @ 13:51:23
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Skrivet av: Martina

Du verkar ha fått bra saker som kommer till användning:)



SV: jo min jul har varit bra.



Händer de nått speciellt på nyår?

2009-12-30 @ 18:38:22
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0