Long day.

Något utmattad sitter jag här efter en lång dag..
Inatt sov jag hemma hos älskling och det var otroligt mysigt ♥. Imorse ringde alarmet klockan 06.00 och någon timme efter var jag hemma. Käkade frukost och slocknade en liten stund tills att det var dags att möta upp Klick och dra sig till Kista. Där gick vi runt i timmar och glodde i affärer och pratade crap, lunchade på Sandy's gjorde vi också. Fy sjutton vilken god Submarine jag käkade med kycklingcurry-röra.

Nu ska jag lägga mitt arbetssökande på hyllan en stund för några timmars sömn. Måste ringa och kolla hur älsklingen har det på julfesten också.

Imorgon är jag tillbaka med mycket mer bloggande! ;)
Godnatt sötnosar.









Kommentarer
Skrivet av: Anna

ja, de är ju sista, men men.. de kommer ju tillbaka :)

2009-12-04 @ 03:59:39
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0