Helga som varit.

Sitter i mitt nystädade sovrum och försöker få någon slags julkänsla. Det går klart lättare nu när mitt fönster pryds av en gigantisk röd julstjärna och jag har tänt värmeljus överallt hihi. Myspys.

 Ungefär en sån här har jag!

I helgen har jag varit hos min pojkvän och myst.
Tittat på filmer, varit och handlat, käkat massa gott, varit ute med vovvsi på promenad, kollat på Idol, druckit lite öl, lyssnat på musik and so on.

Vi gjorde grymma mackor i lördags, baguetter fyllda med philadelphiaost, salami, sallad, paprika, rödlök och kyckling-bacon röra. Det satt inte helt fel må jag säga.

Holy fuck, det är ju andra advent idag. Det slog mig nyss! Vilken tur att jag har myspys här då :)

Kommentarer
Skrivet av: Cassandra

Sv; den var inte så "fräsch" om man säger så. Man får se en uppskuren hals & sånt.. Gillade inte bakrundsmusiken, men de var ändå kul att se den, även om den var äckligg :)

2009-12-06 @ 22:48:52
URL: http://cassandrababy.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0