Tillbaka där jag hör hemma.. ?



Nu har jag kommit hem igen efter att ha sovit hemma hos pappa inatt. Bara halva familjen var hemma så det blev lite kvalitetstid med honom och största lillasyster. Vi hyrde film och köpte godis igårkväll. Bröllopsduellen och M&M´s, nice! Filmen var riktigt rolig och en typisk härlig tjejkomedi skulle jag säga :) Rekommenderas att se med tjejgänget!


Jag hade lite svårt att somna dock så jag stängde av tv:n runt halv fyra tiden, fastnade framför Rallybrudar.

Idag har vi hunnit ta en sväng till Solna där jag skulle kolla om dom äntligen hade fått in den där förbannade jackan som jag suktar efter, men nope. Personalen vet inte alls när den kommer men dom hoppas att den kommer igen...jaha (?).. Fan jag vill ha något nytt.

Nu ska jag laga lite pyttipanna och sen styra upp lägenheten litegrann till ikväll när familjen kommer hem igen. Kul, NOT!

Kommentarer
Skrivet av: ♥ Anna ♥

Hej.

Det finns många fina bra bilder som man får ladda ned och är i bra upplösning på www.sxc.hu

jag gick in där och sökte på tribal, alla sökord ska vara engelsk.

Vi blev medlem på den sidan med tips ifrån våran lärare för att vi ska kunna ha något material att ladda ned och kunna jobba med (lagligt)

Plus lada upp bilder om man vill osv :)

Hoppas du har haft en bra dag :)

2009-08-30 @ 17:30:21
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Skrivet av: Blubbo

sv: Skor, smycken å klänningar är farligast. Om jag inte hade förstånd nog hade jag kunnat lägga alla mina pengar på shopping hahah. Vi får ta oss någon dag nu inom snart framtid då vi strosar runt å gör en liten shoppingrunda :D

2009-08-30 @ 21:18:51
URL: http://blubbo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0