Sådär gott folk.

Nu är vätskebalansen bra.
Jag hade det jättebra ute på landet, himla fint väder det var! :) Massa sol och bad!! Effekten av måånga timmars solande är dessvärre att jag ser ut som en röd kräfta, men det är det fasiken värt. 
I torsdags grillade vi marinerade kycklingspett och käkade dom med grönsaker, kalla såser och pitabröd. Så jävla gott. På fredagsförmiddagen kom moster med familj ut så jag hann umgås med dom ett par timmar innan jag drog hemåt. Trevligt!

Resan hem var lite mindre kul, det tog mig fan fyra timmar att komma hem och det var en resa från hell på många sätt men till slut kom jag hem iallafall och gissa om jag var lättad.
    <<--------- Kolla Nattis vad jag sprang på! :D  
 ... Fiskegöbbar.
 ... Min Sweety!

Såååå vad fasen händer ikväll då??

Kommentarer
Skrivet av: hugo

hahah jaså så du har öppnat eget?

2009-08-08 @ 20:33:01
URL: http://theneverending.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0