Mys med syster väntar :)

Imorse när jag vaknade så var jag redigt trött och kände att lillasyster och älskling nog har smittat mig iallafall. Jag känner mig hängig som bara den och det lockade verkligen att dra täcket över huvudet och somna om. Men nejdå, jag släpade mitt trötta jag till psykologen imorse och det är jag stolt över. Mötet gick bra, fast det kändes lite jobbigt till och från. Jag märker att jag äntligen har hamnat rätt iallafall och det känns hoppfullt. Den här gången ska det bannemig funka hela vägen! Jag ska må bra.


Nu är jag jättetrött så jag och lillasyster ska krypa ner med täcken och kuddar i soffan och titta på "Mamma Mia". Love love love that movie! Ljus ska tändas och lasagne ska dukas fram :)

Mysfaktor: HÖG.

 

Kommentarer
Skrivet av: LENA ღ

Hoppas du har haft en bra dag idag :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-08-26 @ 16:14:55
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0