I detta nu.

Igårkväll hade jag förberett mig på att sitta hemma själv och chilldricka med musiken. Det kändes inte så kul efter några timmar så jag tog en taxi hem till Jennifer. Det blev en trevlig kväll och partydjuret i mig tog ännu en gång över och tidigt på morgonen så ranglade jag, Billy och Robin hem till dom.


När jag först vaknade idag så var jag alldeles för bakis för att veta vad jag hette så jag sov ett par timmar till och sen mådde jag prima. Just nu väntar jag på att köttfärssåsen ska puttra klart och sen blir det middag framför tv:n med min kärlek.



När jag gör köttfärssås brukar jag alltid ha i mängder med olika kryddor. Billyboy tycker jag överdriver men det gör jag inte. Resultatet blir ju jättegott! Var bara tvungen att ta en bild - Överdriver jag med kryddor?

Kommentarer
Skrivet av: Hugo

Mja, allt är väl relativt? :P

2009-08-22 @ 20:52:30
URL: http://theneverending.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0