HOT.


         
Jag i fredags.


Åh vilken härlig dag det har varit idag! Vaknade upp bredvid min älskling och begav mig i ottan hem till bästis med tanken att vi skulle spackla gärnet. Sen att solen tittade fram och vi hamnade på en strand i Sollentuna istället är en annan sak :) Mysigt som sjutton var det iallafall och jag hoppas det stämmer att det vankas finare väder de närmsta två veckorna nu.
I need it och jag är nog inte ensam.

Fredagskvällen var mycket trevlig med Nattis och Ange, vi drack lite, spelade kort, lyssnade på musik och givetvis snackade massa strunt. Vid halv fyra tiden på natten så mötte jag upp baby som varit ute på krogen med lite polers och vi käkade lite pasta o köttfärs innan vi deckade.

 ... Haha vårat sätt.

lördag så var det skönt att vakna upp utan att känna sig speciellt bakis, då jag inte drack så mycket på fredagen. Detta till trots så hade jag ändå samma "bakissug" efter junk food och älskling och jag åkte för att inhandla. Webhallen, McDonald´s och Hemköp. 6 filmer rikare och massa härlig skräpmat så myste vi ner oss i soffan för en slappisdag tillsammans. Ibland är det fasiken det bästa som finns. ♥

    Ooooops!

Kommentarer
Skrivet av: hugo

asg kunde du inte valt en bättre?

2009-08-08 @ 20:37:43
URL: http://theneverending.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0