Hårfunderingar.

Jag är så trött och less på mitt hår alltså. Det var bra längesen jag hade en "bra hårdag". Istället så bara hänger det i tunna livlösa, färglösa testar typ. Haha. Nu på torsdag ska jag försöka med en liten uppfräschning iallafall. Mamma ska få gå loss på håret och det ska kapas lite och sättas i någon toning, kanske att jag hittar på något annorlunda och kul också bara för att. Frågan är bara vad?
Jag gissar på att jag på torsdag kommer bestämma mig rätt spontant för vad jag känner för just då. Det kan ju inte se värre ut än vad det gör nu... (?)

Ljust, mörkt eller rött. Eller någon blandning.

  
  
  

Inte dom snyggaste bilderna, men det är lite olika hårfärger iallafall.
Världen väntar med stor spänning på att få se resultatet på torsdag.
Nog om mig och mitt hår, nu är det sovdags! Ögonen tittar snart i kors, guten nacht alle sammen.

Kommentarer
Skrivet av: ♥ Anna ♥

ljust tycker jag var snyggt :)

2009-08-31 @ 06:23:27
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Skrivet av: ♥ Anna ♥

okay, nej inte än har jag några tatueringar.

Vill ha, funderar bl.a på en "vattukvinna" mellan skulderbladen

2009-08-31 @ 06:24:41
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Skrivet av: Blubbo

Tycker du passar bäst som en rödin :) Framhäver dina blåa ögon väldigt fint!

2009-08-31 @ 09:03:51
URL: http://blubbo.blogg.se/
Skrivet av: Hugo

Du ska ha rött hår!!

2009-08-31 @ 17:47:07

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0