02:12

Det är natt och jag sitter med sprängande huvudvärk. Inget festande för mig idag, istället har jag hållt låg profil med tv, dator, musik och en påse chips. Det ni!

Hur mycket man än reflekterar över livet så tar det aldrig slut. Tankarna fortsätter i all oändlighet. Ibland vill man hålla dom för sig själv och ibland vill man dela med sig till någon. Tack för din kommentar nu ikväll, det värmde :)
Och jag känner likadant.

Nu ska jag lägga mig framför tv:n en stund och vänta på telefonsamtal från dom som faktiskt festar idag.
Det här är en gammal bild. Jag vet inte vad jag gör egentligen. Skriver mer imorgonbitti I guess.


Puss och godnatt.

Kommentarer
Skrivet av: ♥ Anna ♥

vart ska du ha den tatueringen då? :)

2009-08-30 @ 18:09:39
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0