Yoyoyo!

Guess who's back?? I´m back.


Näe nu ska jag inte lova att jag kommer blogga värsta mycket direkt höhö men har ju lite bättre förutsättningar för det nu iallafall när datorn funkar igen :)

Tisdag 22:a april idag och jag mår ganska okej. Förutom min värk såklart. Jag måste fasen ta tag i det här och ringa någon sjukgymnast snart, man ska inte behöva ha det såhär. Idag har jag varit hos psykologen också, har ännu en gång skippats iväg till en ny och hon verkar vell bra tror jag. Vi har pratat lite om mina planer framöver och vad som ska hända i mitt liv och sådär och jag tror att jag fick fram relativt bra vad jag önskade att få lite hjälp med och sådär. Har fått en ny tid nästa vecka så det känns lovande att något händer.

Efter det besöket mötte jag upp älskling i hallonbergen och vi köpte lite lunch och drog oss hem och lagade food och myste. Nu sitter jag hemma däremot och ska sova i min egna säng inatt. 
Intresseklubben antecknar ;) 

 Bara för att jag har saknat mina töntiga bilder :D

Nu blir det Fråga Olle på tv haha! Laterrrrrrrrrr.

 

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0