Wiiie-känslor :)

Idag är det en bra dag och jag känner mig glad.  Jag vet inte varför men jag känner mig alldeles pirrig och kär och happyyyyy :) Jättekul och skönt!!

Något som inte är helt lika kul är att min (kära) data gick sönder igen. Haha jag hann "njuta" av den i ungefär 3-4 timmar och sen krackelerade den igen. Tur att det finns en till data i huset! *Datanörd?*

Strax ska jag bege mig och hämta lillasyster och vi ska spela mat och laga spel tillsammans, eller tvärtom. Hahaha jag vet inte vad det är för allvarligt fel på mig idag, det måste vara pågrundav att solen skiner :D

Senare mot kvällen ska jag dra till älskling och ha myskväll =)

Hoppas alla får en trevlig helg!!! 

   - Whoooa what wouldn´t I give for this right now! ;)

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0