Valborg imorgon.

Tjabba Tjena!

Kom hem för ett tag sedan, har hälsat på Cicci under hennes lunch och käkat en mjukglass med chokladsås Gott! Har varit på el systemo också och bunkrat med ett litet lager inför imorgonkväll. Grillning och hinkning i ursvik står på schemat och självklart kolla brasa också (tradition). Det kommer nog bli en asmysig kväll/natt tror jag :)

Annars händer det inte så mycket mer idag, jag ska tvätta lite (igen) känns som att man tvättar jämnt typ :S Söka något jobb om jag hittar och strax laga lite käk också.

Jag är så galet crazy rastlös nuförtiden, vill att det ska hända något exakt jämnt. Fast det är som värst när jag sitter hemma, vilket tack och lov inte är speciellt ofta. Nu till helgen ska nog jag och älskling bosätta oss här hemma trots allt eftersom det är tomt hus och det kan ju vara jäkligt skönt att njuta av det ibland hehe :)

Jag saknar Ange!! Jag saknar Bella! Jag saknar Nattis!
Jag hoppas vi kan planera in något litet bus under sommaren, vore jättekul tycker jag! :)

  = Valborgsmässoafton 2009

Ska försöka fota lite också :)

Ciao sålänge!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0