30 april 2009


Aloha!

Fy satan vilken hemsk värk jag hade inatt, vaknade runt halv sju och kunde inte somna om trots att jag verkligen försökte och försökte. Sjukgymnastik it was höhö, har inte tagit itu med det än. Det lär ju vara dyrt med sånt också (?), eller kan man få det gratis om man har frikort inom vården..någon som vet?

Klockan 13.00 idag är det dags för att träffa psykologen igen och fortsätta planerandet typ. Jag har svårt att sätta ord på vad mitt största problem är egentligen, har ju fått "tips" på olika behandlingar och terapier men har inte känt att någon av dom skulle ge mig det jag behöver egentligen. Vad är det då jag behöver?? Fan jag vet att jag är psykiskt instabil under vissa perioder men det kommer och går och just nu är det en relativt bra period. Vet inte riktigt vad jag ska säga idag när jag träffar henne så jag hoppas att hon har kommit fram till någon bra "lösning" med sitt team höhö.

Efter besöket så ska jag shoppa lite korv och sånt till grillningen ikväll, kommer bli så mysigt! :) Jag är glad för att vi får ha brasa här också och att det inte är eldförbud som det är nu på många ställen i Sverige.

Bella jag ska ringa dig ikväll så du får lyssna lite på brasan ;) hahaha!

SL är så jääävla dyrt att jag blir galen, det är fan sinnessjukt att man ska behöva lägga ut så fruktansvärt mycket pengar på att få åka lite lokaltrafik. Money money money..allt går till SL och mat. Aja whatever jag orkar inte lägga energi på att ha ångest över pengar idag. Det tar vi en annan dag!

Nu ska jag sätta fart och fixa mej lite. Ring mej ikväll om ni vill ;D

Püssar!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0