Onsdag idag dååraaa

Det är lill-lördag idag. Hade jag haft cash så hade jag gått ut och firat, men det har jag inte tyvärr.
Igårkväll satt jag och tänkte som vanligt, medan musiken dunkade i mina öron och cidern rann ner i min hals. Dricker man fort så krävs det inte mycket för att alkoholen ska spela in sin lugnande roll, gött!

Usch jag sov med smink inatt.

Vad händer idag då?
Inte ett jävla skit tippar jag på. Jag funderar på att försöka ta mig ut på en promenad eller bara åka iväg någonstans och sätta mig på en bänk typ. Antagligen blir det ingen verklighet av mina planer idag heller. Fan. Fan. Fan.

Jag saknar dig.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0