Gul och blå.

Det här är så jäkla jobbigt och jag kämpar rent ut sagt arslet av mig för att orka "stå ut". Än har jag inte gett upp, men stundtals så är det så jävla tungt. Jag är extremt inåtvänd och känner mig inte trygg alls i den här skit-situationen. Jag som ändå hade kommit en bra bit på vägen och börjat få upp mitt hopp. Nu är allt förstört och jag får börja om från början, om det nu ordnar sig vill säga. Jag känner mig nästan som en ny person och jag gillar det inte alls. Den här personen gillar jag inte alls. Fan jag vill inte hamna där nere igen, för då vet jag att det är kört den här gången. Riktigt kört.

Slå mig gul och blå, men gör inte såhär mot mig. Det är tortyr och jag faller..



Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0