Min helg.

I fredags åkte jag som sagt hem till älskling och vi glodde på Idol och drack lite öl och cider. Det blev mysigt och trevligt som vanligt :) Efter bara 5 cider, 1 öl och 1 ostmacka hade jag tydligen sagt att jag ville sova och slängt mig bakåt i sängen och deckat :S haha det minns jag inte!
På lördagen tog vi det lugnt bara, gick ut med sötaste Chayenne på promenad och bara myste.

Hon ligger och tittar på tv. Hur pluttig kan man se ut på en skala??

Vi var iväg och handlade på eftermiddagen och sen åkte vi hem till mig och gjorde egna hamburgare med pommes frites, ASGOTT! Vi tittade på Sex and the city filmen (haha yes jag tvingade honom att se den) och Saw 4. Nu längtar vi verkligen till att 5:an ska komma ut så man kan se hur det går. Fyran slutade ju fan lite rörigt tycker jag.
 Vi somnade inte förrän runt 04.00, då båda var trötta som as.



Idag har det också varit en lugn dag. En promenad i regnet gjorde så att jag frös galet om fötterna, mina skor läcker in nämnligen vilket inte är alltför mysigt. Fast när vi var framme hos baby fick jag låna nya strumpor och hans gigantiska mystofflor :) Vi har spelat spel idag också och jag har varit överlägset bra muhaha!

I´m feeling it right now.

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Hehe man ser tydligt vilken tallrik som är din Emilie och vilken som är Billys :P

2008-10-28 @ 23:22:58
URL: http://emmsilooo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0