Jag säger det igen...

Jag orkar inte! :´(

Det känns som att jag klär av mig naken och blottar min själ något så fruktansvärt mycket utan att få något tillbaka. Det gör så himla ont.

För att sammanfatta min helg så kan man vell säga Smärta, Fylla, Spyor och Tårar.

Jag mår illa hela tiden, men jag spyr inte nu..fast just nu känns det som att jag kommer göra det igen snart. Fanhelvetesjävlarskit förtjänar jag verkligen det här? Är jag så jävla hemsk? Bryr man sig för mycket om någon så verkar det som att man förtjänar det här. SKIT också.

Jag vet inte vad jag ska göra och vart jag ska ta vägen mer, jag klarar inte det här. Jag stryps och mitt fucking syre tar slut.. Ååååååååååååååååhhh :´(
Snälla snälla snälla. Jag gör vad som helst nu. VAD SOM HELST!

Jag orkar inte mer!!!
Förlåter ni mig om jag ger upp?


Kommentarer
Skrivet av: hugo

det kommer fixa sej:)

2008-10-06 @ 18:18:53

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0