Imorgon är en ny dag.

Denna dagen sög ju faktiskt häst, men imorgon är det en ny dag!
Ny dag, Nya tag.

Då ska jag försöka uträtta lite ärenden och förhoppningsvis så slutar dagen med festande på kvällen. Kruxet är bara att jag endast tänker festa om jag har gjort mig förtjänt av det. Visst tänker jag konstigt, well I don´t give a fuck. Vissa saker måste helt enkelt bli gjorda innan jag kan slappna av och njuta av en rolig kväll med massa människor. 

Jag vill vill vill vill vill vill vill verkligen och jag måste måste måste måste måste måste verkligen annars kommer jag bli sådär sjuk igen. Så sjuk som jag har varit förut.  

Nej, nu blir det mackor framför tv:n innan ångesten hinner ikapp mig alltför mycket.

Tjing!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0