Helgen och gårdagen.

Jag orkade ta ett ryck och åkte till pappa i fredags trots allt. Vi och äldsta lillasyster hade myskväll, köpte pizza och kollade på Idol. Det var trevligt och jag bestämde mig för att sova kvar där. Jiisus det var längesen. På lördagen käkade vi frukost tillsammans och tog sedan ut lilltjejen på lite gungning i parken. Hon är väldans söt men otroligt krävande den där lilla.. Ena stunden vill jag skaffa barn fortast möjligt och andra sekunden överväger jag om jag någonsin vill ha egna barn. Fast det vet jag att jag vill.
Efter lekandet var det hög tid att bege sig hemåt och handla och städa vidare. Älskling kom på kvällen och vi käkade Tortellini, asgott! Sedan blev det mys på hög nivå och vi somnade inte förrän runt tre-tiden.

Även igår hade jag en toppendag med min baby! Långpromenad och bus i skogen med hans vovve :) Kasta boll och snacka gojja. Wunderbart! Käka glass och titta på Saw 3. Nästan så man längtar lite efter Saw 5 nu eftersom jag har sett alla andra filmerna.

Well nu måste jag spela Memory med syster innan hon blir allt för arg på mig haha!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0