Guten Morgen!

Wzzup with the deutsch? Don´t know..

Så vad händer idag fuckers?
Jag vaknade av att Älskling ringde och berättade att han har blivit sjuk och mår piss typ. Stackarn! Synd att våra små planer för idag var tvungna att ställas in, men det går kommer fler dagar och jag hoppas att han mår bättre snaaaart. När vi hade lagt på så somnade jag om. Sen efter ett tag vaknade jag igen av att Bells ringer och vi ventilerar oss i någon timme, trevligt! Seriöst så måste vi faktiskt äta dipp-dopp snarast, så fort som möjligt iallafall och mycket ska det vara^^

Nu har jag tryckt i mig två ostmackor och solen skiner. Jag ska fan i mig ut på en promenad nu med min rosa mp3.

Later!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0