Freitag

Tjeeeenareee!

Är det någon som vet hur man ändrar storleken på texten i ett inlägg? hum..

 ... Old pic.

Jag har plockat och städat idag och håller även på att tvätta upp lite kläder. Funderar på att byta sänglakan och dammsuga också. Effektiva Frasse^^ Fan min kamera har fuckat upp sig totalt och därför kan jag inte lägga upp några roliga bilder jag har tagit på sista tiden. Vet inte vad som är fel med den men ska se om jag kan fixa det på något sätt.

Ikväll blir det antagligen att jag går hem till älskling och har en lugn myskväll bara, eftersom han är sjukling fortfarande och inte orkar ta sig hemifrån. Fast myskväll är det ju inge fel på, vi lär ju kolla på Idol och någon film samt svulla något gott :) Jag tänkte köpa med mig chips och godis.
 
Fan jag funderar på om jag kanske har fått någon sorts muskelinflammation i ryggen :S eller vid ena skuldran snarare. Det gör så förbannat ooont hela tiden och jag försöker ha gymnastik och röra mig mycket men det hjälper inte. Jag försöker också undvika att lyfta tungt, vila "axeln", få massage och ta värktabletter men NICHT - Inget hjälper.
Någon som har något tips på vad jag kan göra?

Nu blir det dusch och sen ska jag fixa iordning mig lite. Hoppas ni får en mysig fredag!

 ... Haha! Just had to.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0