Mor åt gröt, Far åt helvete.

DAGENS PERSON: Ange :)
DAGENS LÅT: Pink med den där rockstar eller vad den heter :P
DAGENS SYSSLOR: Städa, Äta, Duscha, Mysa, Prata i telefon, Data, Tv, Promenad, Massage unt so wheiter..
DAGENS TVPROGRAM: The Hills och Färjan.
DAGENS SAKNAD: Tillåt mig få säga PENGAR!
DAGENS VILL HA: PENGAR!!!!!!!
DAGENS MAT: Mackor, Riskakor, Pasta med köttbullar, en kanelbulle och massa ost (?)
DAGENS KLÄDER: Ljusblåa jeans och en vit t-shirt med öppen rygg och silvertryck.
DAGENS WUNDERBARA: Promenad med korvklunk och massage av mamma.
DAGENS "OVER ALL" KÄNSLA: Fortfarande hoppfull.


LITE RANDOM

Jag har blivit en "cheeseoholic" :S .. Fan jag har ost på det mesta nästan.

Visste ni förresten att en av anledningarna att man lätt får en "svullen mage" kan bero på att man äter för mycket fibrer, såsom grovt bröd, fullkornspasta och råris exempelvis. Kroppen får då en så kallad "Fiberfylla". 

Alla borde verkligen ta hand om sina nära och kära och visa hur mycket de betyder för en. Satsa på sina relationer fullt ut.

Vill man hellre satsa på sig själv - ja då får man vell runka i motvind^^

Guter Nacht!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0