ATT.

Att försöka ta nya tag och börja om igen. Att ha visat sig så himla liten och sårbar. Att ha börjat gråta så fort du svarade i telefon. Att stå på en äng och kramas och gråta. Att få känna lycka igen. Att veta att man har hamnat rätt. Att känna hopp. Att få minnas de där fina orden för resten av mitt liv. Att veta vad man vill. Att vara säker på vad man känner. Att kunna lita på någon igen. Att ha fått sova bredvid dig. Att ha fått kyssa dig och krama dig. Att ha berättat hur mitt hjärta har blödit. Att få vara din igen. Att kämpa och hoppas hitta kraften igen. Att ha ångest. Att ha vilja. Att ska fan i mig inte ge upp lätt. Att orka. Att kommer och kämpa. Att jag ska klara det. Att vi ska klara det.

PS. Man får aldrig börja en mening med ordet "Att". Dvs.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0