En tisdag, ett tips, ett shoppingbegär

En Tisdag

Nu är snart tisdagen den 11/11 2008 slut, inte mig emot eftersom det var en tråkig dag. Dagens höjdpunkt bestod av att jag lagade en god middag liksom. Det säger ganska mycket. Jag gjorde en pastagratäng med köttfärssås och smält ost. Det var en ganska spicy variant med massa basilika, vitlök och chili. Mumma!

Ett Tips

Jag vill tipsa om att SJ har ett jättebra erbjudande! Alla som är under 25 år kan bli medlem i SJ Prio (gratis medlemskap) och åka överallt i hela Sverige från endast 25 kronor under hela januari månad. Det är ju hur bra och billigt som helst och passar ju bra eftersom många åker hem efter nyårfirandet från olika ställen i Sverige. Mer information finns på deras hemsida www.sj.se

Ett shoppingbegär

Fyfan vad det kliar i mina fingrar, samtidigt som det ekar tomt i min plånbok. Begäret efter att få shoppa är oerhört stort och jag har inte unnat mig själv saker på väldigt väldigt länge. "En panks flickas dagbok" Kanske man kan döpa om bloggen till och typ skriva som undertext "Hennes drömmar om att en dag få köpa hela strumpor från H&M, få köpa smink som inte är så gammal så man får utslag och rödsprängda ögon av det och kanske en dag få gå till tandläkaren och laga sin trasiga framtand" Typ något sånt. Nej give me positivitet! Jag har bestämt att unna mig en liten julklapp till mig själv i år. Because I'm worth it.  

Nu blir det blåbärsmuffins. Lateeer!




Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0