Wednesday baby.

Tänk att jag faktiskt tog steget idag iallafall. Det blev inte alls så dramatiskt som jag hade förberett mig på och det känns väldigt skönt. Även fast det var väldigt skumt det hela och jag misstänker att det kommer gå illa på ett eller annat sätt typiskt nog, så känns det ändå befriande att första mötet är över. Jag märkte tydligt att åren har gått och hon har förändrats som sjutton... Det är så mycket blandade känslor men jag önskar henne och dom allt gott iallafall och hoppas att det på något vis kommer kunna lösa sig till det bästa, trots att det nästan känns som en omöjlighet just nu.

Runt fem idag så ringer världens bästa koschel och vill ses och strax därefter möts vi upp :) Knallar runt lite i sumpan och sätter oss på en pizzeria och käkar en Kycklingpizza med mozarella, lök, paprika, vitlök och curry. Trots att vi var mätta som schwein så köper vi ändå efterrätt, såklart!  Det har nästan blivit lite av en tradition för oss ;) Jag beställer en "Chocolate Dream" från donken och visst fan var den asgod! Definitivt något i min smak och jag lär säkerligen missbruka den ett antal gånger denna sommar..

Efter svullandet och promenaden beger vi oss hem till koschel och börjar pladdra på som vanligt, blandat med lite dans, fotbollsspelande och minst en timme gick åt till att leka - "Ett skepp kommer lastat"  ...  - Med Vaddåååå?!?
Hahaha jag har alltid lika kul med dig! :D

Jag läste förresten ut boken inatt! "Två Systrar" .. Den var grymt bra, tack för lånet Hugo!!

Kommentarer
Skrivet av: Joakim Forsberg

fotboll :D

2008-05-29 @ 00:20:03
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0