Måndag idag.

Pappa ringde i förmiddags och det är nu bestämt att jag ska träffa honom och min syster någon gång under veckan. Det känns skumt såklart och mina känslor är väldigt blandade.
Jag och Korvklunk var i sumpan idag och strosade omkring, kikade i butiker och snackade skit. Efter nån timme skulle jag bege mig till älsk och köpte med mig en Pasta Alfredo och en GB Sandwich. Givetvis slank glassen först ;)
När jag klivit av bussen och var påväg upp för kullen mot hans hus så stog det två sjukt psykotiska katter med skitäckliga ögon som bara stirrade på mig. De såg exakt likadana ut och de fräste åt mig, jag lovar de var riktiga psykiska! Självklart vågar jag inte gå förbi dom eftersom jag känner hur de kommer hoppa på mig och slita ut mina ögon typ, så jag ringer älskling i panik och han kommer till undsättning.
Väl inne så värmde jag maten och så glodde vi på "Guldkompassen". Säkert en underhållande film för de som gillar Fantasy, men enligt mig var det ingen höjdare. Definitivt inte min stil och smak menmen det var mysigt att kramas lite med sötnos en vanlig måndagseftermiddag sådär. :)

575719-10
                             

Om man ska ta och göra marängschwiss (hum stavas det verkligen så?) nu kanske och kolla på min nya film, "Sexual Intelligence". Den är nog något som faller mig i smaken misstänker jag. Baserad på Kim Catralls miljonsäljande succébok ;)

Kommentarer
Skrivet av: Klick

Korvklunk?! Det kan ju inte låta vidrigare!! Tack för den du :P

2008-05-27 @ 12:09:19

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0